برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟

برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟ - آذینو

برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟

داشتن یک استایل پاییزی زیبا حتماً نیازی به داشتن لباس های زیاد و فاخر در مدل های مختلف و با برندهای گران قیمت ندارد، اتفاقاً این مسئله ربط مستقیمی به سلیقه شما و دانشی دارد که در مورد رنگ ها و هماهنگ کردن آن ها دارید.

شاید هم برای برخی اشخاص رابطه خیلی زیادی به مد و فشن داشته باشد، که البته این مسئله در باره کسانی صادق است که همواره به دنبال مد و مدگرایی هستند و در برخی موارد بدون هیچ واکنشی چشم و گوش بسته! پیرو کسانی هستند که انواع مدل ها را چه خوب و چه بد به آنان ارائه می کنند.

به هر حال داشتن کمی دانش در هماهنگی و همخوانی رنگ ها و البته مدل های گوناگون به ما کمک خواهند کرد تا انتخاب بهتری در مورد ست کردن لباس ها و رنگ ها داشته باشیم.

اگر در این مطلب با ما همراه باشید، بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟ - آذینو

انتخاب رنگ لباس در یک استایل پاییزی

برای انتخاب رنگ لباس در پاییز بهترین راه الهام گرفتن از خود طبیعت و رنگ های قشنگ پاییزی است، که در واقع خود طبیعت آن ها را به زیبایی هر چه تمامتر با یکدیگر ست کرده است.

رنگ قرمز همیشه زیبا بوده و هست بخصوص اگر به رنگ گل سرخ باشد،یکی از رنگ هایی که امسال جزو رنگ های برتر و مد برای فصل پاییز و زمستان است، همین رنگ قرمز گل سرخی است.

این رنگ برای انواع تن های رنگی پوست مناسب است و به راحتی می توانید آن را با رنگ سفید، مشکی و حتی سبز زیتونی و سورمه ای ست کرده و درخشان تر از همیشه به نظر آیید.

رنگ زیتونی رنگ گرمی است که بیشتر زرد سبز به نظر می رسد و یکی از بهترین رنگ های انتخابی برای پاییز است و می تواند با رنگ های مشکی، ارغوانی، انواع رنگ های زرد و قهوه ای و سبز هم به راحتی هماهنگ شود.

برخی از طراحان مد و لباس، هماهنگی رنگ سرخ و زیتونی و یا ارغوانی و زیتونی را از بهترین مدها دانسته و انتخاب یک کیف و کفش و کلاً اکسسوری زیتونی تیره را به همراه این رنگ ها، برای یک استایل پاییزی بسیار مناسب می دانند.

برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟ - آذینو

رنگ قرمز گل سرخی را می توانید با رنگ خنثی مثل کرم هم هماهنگ کنید و این انتخاب می تواند هم برای آقایان و هم برای خانم های شیک پوش، یکی از بهترین گزینه ها باشد.

مثلاً آقایان می توانند رنگ پیراهن و یا کراوات و یا حتی کمربند خود را از این رنگ فوق العاده زیبا برگزینند و بهتر از همیشه به نظر آیند.

زرد عسلی هم جزو رنگ های فوق العاده فصل پاییز و زمستان و فصل سرما است و با خیلی از رنگ ها مثل همین زیتونی، ارغوانی، قرمز و حتی سبز ست خواهد شد.

از رنگ های جذاب این فصل می توان به طیف رنگ آبی، بخصوص آبی سرامیکی هم اشاره کرد که ما را بسیار با طراوت و شاداب نشان خواهد داد و با رنگ هایی مثل صورتی، خاکستری، کرم و یا حتی با رنگ زیتونی تیره هم به آسانی و زیبایی ست خواهد شد.

اگر احساس کردید که این رنگ با تن پوست شما همخوانی ندارد، می توانید از آن برای انتخاب رنگ کیف، کفش، شال، روسری، لاک، کراوات، کمربند و اکسسوری های مختلف استفاده کنید.

در یک استایل پاییزی شیک انواع رنگ های بنفش، بخصوص بنفش تیره، جزو رنگ هایی است که افراد با شخصیت و پرجذبه آن را برای لباس ها و ست های خود برمی گزینند و برخی معتقدند که بنفش تیره رنگ اقتدار و شکوه است و به انسان اعتماد به نفس می دهد.

 

اگر قرار است که به یک میهمانی رسمی بروید، انتخاب رنگ بنفش تیره با زیورآلات و جواهراتی به رنگ مشکی، بسیار زیبا و شیک خواهد بود و از شما انسان قدرتمندی خواهد ساخت.

برای یک استایل پاییزی زیبا چگونه رنگ ها را با هم ست کنیم؟ - آذینو

پوشیدن لباس هایی با طیف رنگی قهوه ای آن هم در فصل برگ ریزان پاییز، که انواع رنگ آن، در طبیعت بسیار گسترده هم هست، نشان دهنده توجه و نگاه عمیق شما به طبیعت پاییزی و هماهنگی با رنگ های بسیار زیبای فصل خزان است.

ست کردن لباس ها با انواع رنگ های قهوه ای از تیره تا روشن و انتخاب یک کفش و کیف به رنگ هایی که با آن هماهنگ هستند مانند، آجری، کرم، نارنجی و… شما را با سلیقه و خوش تیپ تر از همیشه نشان خواهد داد.

به هر حال آنچه که مسلم است، برای بوجود آوردن یک استایل پاییزی شیک و بی نظیر، توجه به هماهنگی در رنگ های طبیعت، بهترین راهنما خواهد بود.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *