شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد

شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد - آذینو

شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد

اکسسوری زنانه طیفی بسیار گسترده و وسیعی را نسبت به اکسسوری های مردانه تشکیل می دهد، که در واقع این وسایل و ابزار، بخش جدایی ناپذیری از استایل بانوان شیک پوش را تشکیل می دهند و ما سعی داریم در این مطلب بخشی از آن ها را به شما عزیزان علاقه مند معرفی کنیم، پس همچنان با ما همراه باشید.

شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد - آذینو

شناخت اکسسوری زنانه

اکسسوری های زنانه در اصل وسایل و تزئیناتی است که خانم ها، بخصوص بانوان جوان، برای تکمیل استایل و مدلی که برای خود در نظر گرفته اند، از آن ها استفاده می کنند.

برخی از این وسایل عبارتند از:

گوشواره و گردن بند

لازم نیست که برای اکسسوری های شیک زنانه حتماً هزینه ی زیادی را پرداخت کنید، بلکه با انواع و اقسام لوازم بدلی مانند گوشواره، گردنبند، انگشتر و دستبند که با طرح ها و مدل های بیشماری هم در بازار ارائه می شوند، می توانید تیپ بسیار جذاب و باور نکردنی را برای خود بسازید.

کافیست تا کمی سلیقه به خرج دهید و ست مناسبی از آنچه که در اختیار دارید، برای خود ایجاد کنید و یکی از لوازمی که به شما زیبایی خاصی خواهد داد و برای ارائه یک مدل بی نظیر، بسیار کاربردی هم هست، گوشواره هایی است که متناسب با فرم صورت و لباس و مدلی که در نظر گرفته اید، انتخاب می کنید.

مثلاً باید بدانید گوشواره های بلند، معمولاً برای بانوانی که اندام درشت، اما قد کوتاه و گردن پری دارند، گزینه مناسبی نیست، پس با گزینش صحیح این اکسسوری ها، جذابیت را بیشتر کنید، در این مورد می توانید یک تیپ زیبا و شیک را با داشتن گوشواره های ساده و گردنبندهای خوش فرم بوجود آورید.

 

شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد - آذینو

انواع مختلف کلیپس ها و گیره های مو

به قدری تنوع و گستردگی در کلیپس ها و گیره های مو فراوان و زیاد است که این وسیله را به راحتی می توان از جمله ابزارهای ساده در اکسسوری زنانه ذکر کرد، این ابزار مو، برای انواع موهای بلند و کوتاه در مدل های گوناگون قابل استفاده هستند و خوشبختانه با قیمت های بسیار مناسبی که دارند، برای اکثر افراد قابل استفاده و در دسترس هستند.

این وسایل ساده اما رنگارنگ، در مدل های ساده و طرح دار خود، کنتراست رنگی خوبی را با لباس و دیگر وسایل شما، ایجاد خواهند کرد.

انواع کلیپس ها مانند کلیپس موی گیپوردار، ساتن، حریر، پارچه ای، توری، روبانی و یا ترکیبی از آن ها

انواع گیره ها مانند، گیره موی نمدی، نگینی، مرواریدی، چرمی، روبانی، پاپیونی و… و یا ترکیبی از آن ها

انواع هد بندهای سر شامل،  هد بند پارچه ای، حوله ای، بافتنی، چرمی، مرواریدی، طرح های سنتی و… ،

انواع کش ها و تورها هم جزوی از اکسسوری های زنانه هستند که برخی از آن ها برای استایل های کژوال و تیپ های اسپرت بسیار مناسب و قابل استفاده هستند، این ابزار آرایش مو، در مدل های وسیع و گوناگونی که دارند، می توانند با کمی سلیقه و مهارت در کاربرد آن، ترکیب جذابی را بوجود بیاورند.

زنجیرهایی که برای تزئین موها در نظر گرفته می شود، شامل زنجیرهای طلایی، نقره ای، برنزی و یا ترکیبی از وسایل تزئینی هستند که معمولاً بیشتر برای موهای بلند قابل استفاده اند، البته در استفاده از اینگونه اکسسوری زنانه نباید افراط به خرج دهید تا از حالت زیبای خود خارج نشوند.

شناخت جایگاه اکسسوری زنانه در مد - آذینو

انواع کیف ها و کفش های زنانه 

کیف های مختلفی که در بازار وجود دارند چه کیف هایی که به صورت رودوشی استفاده می شوند و چه کیف هایی که به صورت کوله تزئینی هستند و چه آن هایی که کوچک بوده و به صورت زینتی از آن ها استفاده می شود؛ همه و همه می توانند جزو اکسسوری های فوق العاده در یک استایل زنانه شیک و امروزی باشند.

این کیف ها با توجه به مد، فصل و تیپی که ما می زنیم می توانند سنتی و مدرن، کوچک و یا بزرگ باشند و با طرح ها و مدل های مختلف و با رنگ های متفاوتی که دارند، به زیباترین شکل، در دستان ما قرار گیرند.

کفش ها و بخصوص صندل های زنانه نقش مهمی را در یک اکسسوری شیک و جذاب ایفا می کنند، بخصوص صندل ها که با پدیکورهای متناسب رنگی پا، می توانند حتی جزو یک استایل اسپرت و کژوال زیبا هم باشند.

صندل هایی که خود با طرح های زیبا و جالبی که دارند، می توانند به تنهایی نقش یک اکسسوری زنانه شیک و جذاب را بازی کنند، بدون اینکه نیاز به اکسسسوری های دیگر برای آفریدن و ایجاد یک مد و فشن جدید داشته باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *