معرفی انواع لباس ها و پوشش هایی که در سبک کژوال مورد استفاده قرارمی گیرند

معرفی انواع لباس ها و پوشش هایی که در سبک کژوال مورد استفاده قرارمی گیرند

در پست قبلی در مورد سبک کژوال و آنچه که آنان را به این اسم معرفی کرده است، توضیح دادیم و قرار است تا در این مطلب هم در مورد پوشش این گروه، که طرحی نو در مد و فشن درانداخته اند، بیشتر صحبت کنیم.

پس کماکان با ما بمانید.

معرفی انواع لباس ها و پوشش هایی که در سبک کژوال مورد استفاده قرارمی گیرند - آذینو

سبک کژوال و نوع پوشش آن ها

کژوالیست ها با انتخاب برخی از انواع لباس ها و پوشش های راحت و ساده و ست کردن آن ها با یکدیگر، طرفداران زیادی را بخصوص در میان قشر جوان به خود اختصاص داده اند، برخی از این پوشش ها عبارتند از:

تی شرت ها

گروه کژوالیست ها از انواع تی شرت در همه شرایط و در همه فصول سال استفاده می کنند، این گزینه بخصوص در بین جوانان بسیار محبوب است، چون می توان از انواع آن در زیر کت و یا ژاکت های پشمی و بافت در زمستان، و در تابستان و در فصل گرم هم، از انواع رنگ های آن  به تنهایی، در عین سادگی و راحتی استفاده کرد.

تی شرت ها به راحتی می توانند با شلوارها، بخصوص شلوارهای جین و اکسسوری های مختلف ست شوند، پس اگر چند تی شرت پنبه ای ساده در رنگ های اصلی مانند، مشکی، سفید و طوسی داشته باشید، می توانید با شیک ترین و ساده ترین مدل ها ست شوید، البته تنوع رنگی در تی شرت ها آنقدر زیاد است که حق انتخاب را برای شما به نحو چشمگیری افزایش خواهد داد.

معرفی انواع لباس ها و پوشش هایی که در سبک کژوال مورد استفاده قرارمی گیرند - آذینو

پلیورها

پیروان سبک کژوال مشتری زمستانه و پاییزه ی انواع پلیورها هستند که با شلوارهای کتانی و یا جین و کفش های اسپرت و کتانی، قشنگ ترین و راحت ترین تیپ ها را با آن می توان بوجود آورد.

انواع پلیورهای ساده یقه گرد، که از آن می توانید برای موقعیت های رسمی و یا غیر رسمی هم استفاده کنید، مناسب ترین گزینه برای نیمه دوم سال هستند، که نوع پشمی و گرم آن برای هوای بسیار سرد و از نوع بافتنی آن که نازک تر است و یا تی شرت های ضخیم، برای هوای خنک و سرد می توان استفاده کرد.

ژاکت

در فصل زمستان و هوای سرد با استفاده از کت و ژاکت، که البته نباید خیلی گران قیمت و لاکچری باشند، اما باید از رنگ های متنوع و طرح های مختلفی برخوردار باشند، تا به راحتی بتوان آن ها را با شلوارهای جین و کتانی ست کرد، می توان مدل های بسیاری طراحی کرد.

این نوع پوشش در عین راحتی می تواند بسیار شیک و مجلسی هم باشند، بخصوص برای آقایان جوان که با ترکیب کاپشن های چرم و شلوارهای جین و انواعی از تی شرت ها، هارمونی بی نظیری را در رنگ ها، در عین سادگی ایجاد خواهند کرد.

هودی ها

شاید بتوان گفت که هودی ها از بهترین و مناسب ترین پوشش های سبک کژوال است، زیرا که از آن می توان به راحتی در مهمانی ها، محل کار، سر کلاس درس و باشگاه های ورزشی و… استفاده کرد.

استفاده از هودی به فصل خاصی اختصاص ندارد و انواع نازک یا ضخیم آن را در جاها و مکان های مختلف می توان به تن کرد و از راحتی آن لذت برد، این لباس را بهتر است با جوراب کوتاه و کفش های کتانی ست کنید.

هودی ها به اصطلاح خوراک جوان ها هستند و لباس های بسیار پرکاربرد و جوان پسندی چه برای دخترها و چه برای پسرها به شمار می آیند و یکی از محبوب ترین طرح های پوششی برای کژوالیست هایی است که در عین شیک بودن می خواهند آزاد و راحت باشند.

معرفی انواع لباس ها و پوشش هایی که در سبک کژوال مورد استفاده قرارمی گیرند - آذینو

کفش های کتانی

اما کفش های کتانی، پوشیدن کفش های کتانی مربوط به دیروز و امروز نیست، سال های سال است که مردم بخصوص قشر جوان از کفش های کتانی به عنوان یک پاافزار نرم و گرم و راحت و در عین حال ارزان و در دسترس استفاده می کنند.

این کفش، کفش محبوب کژوالیست هاست که به خاطر دوام بالا، حرکت راحت و آسان و سبکی آن، بسیار مورد پسند بخصوص جوانان است و افرادی هم که نمی خواهند تیپ خیلی اسپرتی داشته باشند، می توانند از طرح های غیر ورزشی کتانی، مانند کتانی های جیر و چرم استفاده کنند.

یکی از طرح های فوق العاده شیک و جذابی که در سبک کژوال می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، استفاده از یک شلوار جین آبی تیره، تی شرت آبی روشن و کتانی چرم قهوه ای، یا هر رنگی که با این ست هارمونی داشته باشد و ساعتی با بند چرمی قهوه ای و یا همرنگ کفشی که انتخاب می کنید، است.

 

کفش - آذینو

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *